طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

شبکه اجتماعی ردیت

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت شبکه اجتماعی ردیت می رسد. شبکه اجتماعی ردیت یک سایت برای بحث و تبادل نظر است که احتمالا نام آنرا شنیده اید.

پس با ما همراه باشید با معرفی

هشتمین وب سایت برتر جهان : شبکه اجتماعی ردیت

آدرس وب سایت :www.reddit.com

ردیت به زبان ساده یک سایت با مضمون اجتماعی است. کاربران با عضویت در این سایت قادر هستند اخبار خود شامل متن ، تصویر و لینک را ارسال نمایند. هر پست خبری که در این سایت وارد می شود توسط دیگر کاربران رای داده می شود یعنی تایید می شود یا رد.

 

ادامه مطلب ...

نسخه هندی گوگل

سلام خدمت شما کاربران گرامی

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت نسخه هندی گوگل می رسد. نسخه هندی گوگل یک موتور جست و جوی اینترنتی است که احتمالا نام آنرا شنیده اید.

پس با ما همراه باشید با معرفی

هفتمین وب سایت برتر جهان : نسخه هندی گوگل

آدرس وب سایت :www.google.co.in

ما به سختی می توانیم جهان بدون گوگل را باور داشته باشیم. هرگونه اطلاعاتی در مورد هر چیزی در این دنیا در سرعت و دقت باور نکردنی توسط گوگل یافت می شود. گوگل موتور جستو جوی پیشرفته جهان است که میلیون ها نفر از این سایت برای پاسخ به پرس و جوهای خود استفاده می کنند. سفر کردن در دنیای گوگل کار ساده ایست. هر کاربر اینترنت بدون توجه به موقیعت جهانی خود می تواند سفر در دنیای بزرگ گوگل را تجربه کند. حتی افرای که در گوگل کار می کنند، برای رسیدن به موقیعت عالی به کار خود ادامه می دهند.

 

ادامه مطلب ...

یاهو از ابتدا تا کنون

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت یاهو می رسد. یاهو یک موتور جست و جوی اینترنتی است که احتمالا نام آنرا شنیده اید.

همراهان عزیز سئو سایت اصفهان ، این بار میپردازیم به معرفی

ششمین وب سایت برتر جهان : یاهو

آدرس وب سایت :www.yahoo.com

یاهو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سایت های دنیای اینترنت است. هر کاربر اینترنت با نام یاهو و امکانات آن به خوبی آشنایی دارد. نام یاهو همواره با نام یاهو مسنجر و ایمیل همراه بوده است. در طی سالهای گذشته و قبل از تکنولوژی موبایل و فضاهای مجازی کاربران قدیمی اینترنت خاطرات زیادی با این سایت دارند. با این که در طی چند سال گذشته رقبای زیادی از سایت یاهو پیشی گرفتند اما یاهو نیز کاربران خود را از دست نداد و همراه با پیشرفت تکنولوژی وب ، خود را به روز کرده است. در حال حاضر در رتبه بندی سایت الکسا یاهو بعد از ویکی پدیا و در رده ششم قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...