طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

نحوه انتخاب کلید واژه

طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت اولین مرحله ورود به دهکده جهانی اینترنت به حساب می آید . در مرحله بعدی نوبت به سئو سایت یا بهینه سازی سایت است که خود شامل چهار مرحله اصلی انتخاب کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحات، لینک سازی و برندینگ است.

 

ادامه مطلب ...

سئو خارجی چیست؟

در مقالات قبلی در در مورد سئو چیست و سئو داخلی مفصلا صحبت کردیم و یاد آور شدیم بعد از طراحی سایت، بهینه سازی آن مهم ترین مر حله به شمار می آید . در این راستا یکی دیگر از مراحل اصلی جهت بهینه سازی یا سئو سایت بعد از سئوی داخلی، سئوی خارجی است.

به زبان ساده و عامیانه هر اقدامی که در بیرون از سایت برای بهبود وضعیت سئو و بالابردن رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می گیرد سئو خارجی یا Off Page Seo گفته می شود. سئو خارجی یک شمشیر دولبه است که ضمن مفید بودن برای سایت می تواند مضر باشد. اگر سئو خارجی سایت به درستی انجام نشده و اصول مربوطه در آن رعایت نگردد، سایت با افت رتبه مواجه شده و رتبه خود را از دست می دهد. اصطلاحا باعث پنالتی شدن سایت می شود. در این حالت جبران خسارت از چنین سایتی از یک سایت نوپا سخت تر است.

 

ادامه مطلب ...

سئو داخلی چیست؟

 همان طور که در مقاله قبلی گفته شده، بعد از طراحی سایت نوبت به بهینه سازی سایت و معرفی سایت به موتورهای جست وجوست که اصطلاحا به آن سئو سایت می گویند. در مقاله قبلی در مورد سئو و اهمیت آن صحبت کرده و از سئوی داخلی به عنوان یکی از مهم ترین مراحل سئو یاد کردیم. در این مقاله به اختصار در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...

سئو چیست؟

پس از طراحی سایت و بارگذاری آن در سمت سرور، اصلاحا سایت پشت کوه قرار دارد و توسط هیچ موتور جست و جویی یافت نمی شود. بنابراین  پس از طراحی سایت آنچه که در بالاترین درجه اهمیت قرار می گیرد سئو سایت است. چرا که روزانه 2 میلیون پست ( یعنی هر 24 ثانیه یک پست ) فقط توسط کاربران وردپرس منتشر می شود. حال بدون در نظر گرفتن دیگر وب سایت ها چطور ممکن است پست منتشر شده شما توسط دیگر کاربران دیده شود. همچنین روزانه بیش از 2/2 میلیون جست و جو در گوگل ثبت شده است، مثلا کلمه سئو در ایران 150 هزار بار و در مقیاس جهانی چند میلیون بار در ماه جست و جو می شود پس چطور امکان دارد مقاله فعلی من در مورد سئو سایت در لیست نتایج موتور جست و جویی مانند گوگل قرار گیرد.

 

ادامه مطلب ...