طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان|شرکت طراحی سایت

طراحی سایت با فلش

یکی دیگر از روشهای طراحی سایت، طراحی سایت با فلش است. این روش جزء روشهای طراحی سایت بدون کدنویسی می باشد و با استفاده از نرم افزار Adobe Flash پیاده سازی می گردد. این نوع سایت ها به علت عدم پشتیبانی از سئوی سایت بندرت استفاده می گردند.

 طراحی سایت با فلش

  ادامه مطلب ...

طراحی سایت با وردپرس

در مقاله های قبلی در مورد طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی asp.net ،  php و همچنین طراحی سایت بدون کد نویسی صحبت کردیم. همان طور که اشاره شد یکی از روشهای راه اندازی سایت های پویا و داینامیک بدون داشتن تخصص فنی، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS است. یکی از CMS های پرکابرد و محبوب دنیا جهت طراحی سایت وردپرس می باشد که به جز طراحی ساده امکان مدیریت محتوا و سئو سایت را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

  ادامه مطلب ...

طراحی سایت بدون کد نویسی

خیلی از کاربران علاقمند به طراحی سایت به علت نداشتن تخصص در زبان های برنامه نویسی تحت وب و هیچ گونه دانش فنی طراحی سایت ، توسط خودشان را امری دور را از ذهن می دانند. اما حقیقت این است که هر فرد عادی نیز می تواند طراح سایت خود باشد. لازم به ذکر است، سایت های کدنویسی شده و یا بدون کدنویسی از نظر تولید محتوا و شناختن توسط موتورهای جست و جو و سئو سایت با یگدیگر تفاوتی نداشته و بدون نگرانی از این جهت می توان یک وب سایت قدرتمند بدون کد نویسی و با یک رتبه بالا طراحی و پیاده سازی کرد.

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت با asp.ent

در سری مقالات جدید طراحی سایت قصد داریم در مورد زبان های برنامه نویسی تحت وب و سایر ابزارهای طراحی سایت صحبت می کنیم. در مقاله قلبی با عنوان “طراحی سایت با php” در مورد زبان پی اچ پی صحبت کردیم. در این مقاله سعی داریم درمورد یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی وب یعنی asp صحبت کنیم. توجه داشته باشید، آنچه که در طراحی سایت با هر زبان برنامه نویسی اهمیت دارد، معرفی وب سایت به همراه محصولات و خدمات ارائه دهنده است. همچنبن محتوا در وب سایت بایستی به صورتی قرار گیرند که در سئو سایت تاثیرات مثبتی داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

طراحی سایت با php

در سری جدید مقالات طراحی سایت قصد داریم با زبان های برنامه نویسی تحت وب و سایر سایت ساز های معروف در امر طراحی سایت آشنا شویم. در این سری مقالات شما با انواع روشهای طراحی سایت آشنا شده و می توانید با توجه به قابلیت ها ، مزایا و معایب هر کدام، اقدام به راه اندازی یک وب سایت نمایید. . تمای این روش های برنامه نویسی قابلیت مدیریت محتوا وسئو سایت را دارا هستند.

  ادامه مطلب ...